Norge!

Klockan 9 imorgon börjar resan mot Oslo.
Ser verkligen INTE fram emot 10 timmars resa utan mp3.
men är man för snäll och lånar ut sin mp3spelare till sin bror en gång för mkt får man ju nästan skylla sig själv, eller näe föresten. det får man inte.

däremot har jag handlat fika för ca 300 spänn idag, så något att käka har jag.
Sedan ska jag ju ha med mig datorn.
Kan ju hoppas på att batteriet håller en tiondel av resan iaf..
Jag har ju laddat hem 11 filmer och båda säsongerna av eva och adam!

Och tillslut har jag läsning med mig. Både en bok och en tidning. Plus att jag har fått lite bokföringspapper med mig.
Om pappa öppnar eget vill han ha hjälp med bokföringen, så då måste jag lära mig lite!

men vad jag tycker är jobbigast är att sitta still på sin jävla röv.
man får ju ont i röven av att sitta mer än två timmar!


Ja, men imorgon vid den här tiden är jag förhoppningsvis i norge.
Om jag lyckas med bytet i karlstad vill säga. (har ungefär 10 min på att hitta nästa tåg)

Ha det fint. Hörs på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback