Norge resan

Ja nu har jag kommit hem.
Kom hem igår eftermiddag men jag drog ju direkt på jobbet sedan var jag rätt slut kan jag lova.
Jag klev upp 06.30 och kom hem 23.00
rätt så jobbig dag trots att jag satt ner mer än halva dagen.

Jag skulle ju egentligen få vänta på nästa tåg i en timme i Stockholm
så min plan var att käka på pizza hut.
Men självklart kom mitt tåg en timme försent till stockholm
så det var bara att springa till nästa tåg och jag hann inte ens sätta mig innan det började åka.
jävla sj.
därför strejka jag och vägrade köpa något på tåget, inte fan ska dom få mina pengar e.
därför var jag rätt hungrig när jag började jobba
men som tur är så får man ju äta på jobbet.
så mkt jag åt har jag aldrig ätit under ett pass kan jag lova.




men till själva vistelsen i norge.
Det var underbart att träffa mannen igen.
som jag hade saknat honom!
Dom bodde rätt trångt men med trevliga människor.
Vi gjorde inte något speciellt, allt var ju rätt så super dyrt.
Men allt var supermysigt ändå. Vi kikade på film, gick på stan och kikade in oslo.
måste säga att det påminner om göteborg.

Vi hittade även en carlingsaffär som hade halvapriset på allt.
Även på tröjor dom hade fått in samma dag, så där fyndade jag lite :D



Nu ska jag ut å springa. tjarå!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback