Less

Jag är less på det här nu.

hittills har det varit som jag förutspådde; sämsta sommaren.
Har varit skitväder, jag har varken varit på stranden eller badat i sommar.
Förra året har jag för mig att jag låg på stranden innan sommarlovet ens hade börjat.

Och alla går självklart ut varannan kvart, som jag trodde.
själv sitter jag hemma och har tråkigt. väldigt roligt att gå på fest när alla andra går ut. näe precis.

jobb jobb och åter jobb. ska jobba hela helgen. (iofs bara söndag kvar)
sedan på måndag är jag ledig iaf. den dagen ska spenderas med angelica. det blir bäst!
Hon åker snart :(

usch, näe. nu ska jag ut och springa av mig min ilska.
sedan ska jag tillbringa min kväll men betti.
har en känsla av att den kommer fyllas med skitsnack, och det kommer inte sitta fel. HA

TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback