Jobbigaste arbetspasset

Idag när jag gick till jobbet, sådär lagomt sliten och trött sedan gårdagen var jag säker på att det skulle vara lungt idag.
Alla skulle ju till hudikkalaset, trodde jag ja.
Kom dit klockan 5 och fick stå i gatuköket oavbrutet till typ klockan halv 10.

Helt sinnesjukt jobbigt.
Och jag svettades som en jävla gris. Hade ju varit kanonväder hela dagen sedan alla dom dära jävla grillarna är ju också skapligt varma. Då hjälper en fläkt i taket inte så jävla mycket.
fyfan, hoppas på en lugnare dag imorgon iaf.



Men på måndag är jag ledig, förhoppningsvis blir det finväder och någon strand för min del.



Egentligen borde jag sova, fast min pojke håller mig vaken.
Fast det är inte så tokigt det heller
Snart kommer han hem! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback