Imorgon!

Nu är det mindre än 24 timmar tills jag får pussas med karln min
som jag längtar.
Ska hämta han imorgon klockan 6.50 på stationen i hudiksvall.
Kommer bli kämpigt att kliva upp så tidigt.
Men vad gör man inte? :)



Nu täntke jag faktiskt gå ut och lägga mig i "poolen" på en luftmadrass och läsa Eragon.
Läste ju lite igår kväll också och faaann vad spännande kapitlet tog slut.
Men jag var alldeles för trött för att fortsätta läsa mer.



grymt bra bok som sagt. tack för tipset älskling.



annars ska jag jobba ikväll, för sedan är ju jag ledig hela helgen lång.
MYS!


Det är ju även idag alla drar till yran, dom kommer nog få det kanon
men inget kommer ta förra året, som robin sa.
Så lika bra att stanna hemma för att slippa bli besviken!


Nu kallar solen

Kommentarer
Postat av: Sofia

den där boken vill jag låna! hälsa karln din det!

Och mer pool-solning vill jag ha till veckan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback