Fyndarn

Idag var det iaf jag som fynda på stan :)

Köpte ett par typ flipflops/sandaler för 99 kr. Dom hade kostat 299.
Köpte sedan ett par shorts för även dom 99 kr.


("mode"bloggarn)



Eftersom jag tänkte vaxa mig innan egypten för att slippa raka mig köpte jag även vax!
Så nu jävlar ;)
eller vad sägeru älskling?!
Haha, :D





Nu jävlar är jag redo för egypten.
Men tror Sofia börjar tröttna på allt prat om egypten faktiskt,
är ju rätt långt kvar innan vi sticker..




Men trots att jag bara har suttit hemma ikväll har den varit otroligt trevlig
Har pratat med Fredrik hela kvällen lång, riktigt mysigt :)
längtar tills på fredag som en tok nu!

men tjarå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Me like modeblogg a la Carro! :) Dessutom får du snacka hur mkt du vill om Egypten, om jag får vara hur mkt avis jag vill ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback