egypten och dubbelpass

dagen kunde inte ha startat bättre
jag och fredrik beställde en resa till egypten i 3 veckor.
vi åker den 20 december och kommer hem 10 januari. Vi blir alltså borta över både jul och nyår
som jag längtar! äntligen blir det av! :D




Sedan var det mitt första dubbellpass idag
jag jobbade alltså från 12.00 till 22.45.
Det gick faktistk bättre än väntat, tiden gick hyffst fort och jag trodde aldrig att jag skulle avlida.
Men fyfan, nu harjag ont i fötterna som fan!

och imorgon börjar jag jobba klockan 11
sedan jobbar jag kväll på tisdag, men sedan är jag äntligen ledig!
Onsdag, torsdag och fredag! värsta semestern :)


nu läre jag sova så jag orkar med å jobba imorgon
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback