Bodypump

jag och mamma har varit hurtiga och gått på bodypump, kom precis hem typ :D
riktigt roligt faktiskt
klara vissa övningar galant medans jag höll på att dö under andra

vet inte rikigt om det är något för mig, känns som om man blir ett muskelpaket om man håller på sånt
massa tyngder och grejer
jag vill få slanka och osynliga muskler, och framförallt vill jag bli vig.

men helt klart har musklerna försvunnit när jag inte har tränat
kondisen hade jag ju kvar hyffsat iaf, och den håller jag uppe nu (hoppas jag :P) eftersom jag springer rätt ofta.

att bestämma sig för att göra tjejklassikern är en bra motovering till att träna, helt klart
så om du är dåligt motiverad för att orka dig ut och springa bestäm dig för att göra en klassiker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback