ankarmon

idag tog jag och sofia våra bleka arslen till ankarmon
fast vi kom inte dit förns klockan 3, och då var det molnigt.
jag var fast besluten om att bada, men både jag och sofia banga när vi kände på vattnet..
andereas sa något om 20 grader, men det tror jag inte på.

men annars var ankarmon förändrad, var nymålat och tom papperskorgar mitt på stranden
även att dom hade satt upp skyltar mitt i vattnet som det stod "djupt" på.
Lite roande tyckte jag. 

men ack vad mkt söta ungar det finns där.
och påtal om söta ungar, mot kvällen drog jag betti och tobbe till movallen för att kika på lite fotboll
underhållningen i pausen stod en grabb på ett år för iaf.
världens coolaste kille, man såg på gångstilen att det var en blivande hiphopare
Nemen han var jävligt cool, gunga lite sådär häftigt till musiken när han inte fick spela fotboll med dom stora pojkarna.

Men justja, fotboll var det också ja.
Om jag ska vara ärlig började sakna det gröna gräset lite när jag var där och kikade




betti och jag på gothiaivigningen, hur kan man inte se tillbaka på det med ett jävla leende.
vilka tider det var det.



avslutar detta inlägg med en hälsning till angelica;
JAG SAKNAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback