Ankarmon med Oliver

När oliver hade slutat arbetat för dagen drog han och jag till ankarmon för att ta ett dopp.
Var första gången jag doppade mig helt om man bortser från i fredags.
Fast då hade det nog itne blivit något dopp om inte martin och erik hade kastat i mig.
Dock var vattnet varmt då, fast det kanske var som oliver sa; kanske var pga alkoholen.



Idag var det lite svårare att komma i, men till slut så :D



annars så tjänade jag hundra spänn idag, eller egentligen var det ju i fredags men jag fick pengarna idag
lättförtjänade pengar! ;)
hahaha



och jag saknar både angelica och fredrik
som tur är kommer fredrik snart hem
och angelica, jag hoppas du har det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Pojken!

Haha, erkänn att du fick 100 spänn för att dom skulle få kasta i dig!

2008-07-29 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback