Angie

Snart drar angie iväg till USA.
Känns lite overkligen, säger jag som inte ens ska åka.
Men ja, jag har nog inte fattat än att hon åker snart och inte kommer hem på ett år.
Det är ju en jävla lång tid.
Fast vi har bestämt att vi ska skriva brev ist för opersonliga mejl.
Plus att vi i breven kanske ska skicka någon kul grej ibland!
Roligast för mig då som får något från USA :D
Men självklart kommer vi ju höras per MSN och telefon också.
Men sakna na det kommer jag verkligen göra.

Hon drar iväg till arlanda vid midnatt och det är tänkt att hon ska komma förbi här en snabbis och säga hejdå en sista gång.
Ett tag tänkte vi att jag skulle följa med till Arlanda. Men eftersom jag har sovit så jävla dåligt dom senaste dagarna/veckan så stannar jag hemma, jag börjar ju jobba klockan 11 imorgon.


snyggast i hela göteborg (vilken helg det var föresten!!!)

tjarå!


Kommentarer
Postat av: Angie

fan va snygg vi var da hahaha

2008-07-30 @ 04:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback