trött?

Detta suger!
kom hem vid halv 1 inatt från åre.
Sen dess har jag försökt sovit, kikat på film, tänkt på fredrik och som sagt försökt sovit.
Och som sagt. Det suger.

Det som är värst med distansförhållanden är när man ska åka ifrån varandra och dom närmaste dagarna efter det.
Men när jag satt på tåget läste jag en rätt klok mening faktiskt
"att få en chans att längta efter varandra är härligt. Distansförhållanden sägs ju ofta vara den lyckliga sorten"
och faktiskt, fy fan vad man uppskattar varandra mer då.
Man känner att man är den lyckligaste i världen innan det är försent.
Så känner iaf jag :)

Näe, nu ska väl jag försöka sova, kika på film, tänka på fredrik och försöka sova, eller nått.
Kommer ett inlägg senare om själva vistelsen i åre! :)
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback