Trök!

Dötrist, jag skulle inte ha sett klart o.c igår :(

jag måste börja planera, när en serie är slut måste jag ha en ny hemma.
ska man dra och ladda hem gossip girl tro?
om jag förstår sofia rätt är det rätt bra, eller? :D

håller även på att tanka hem annas filmtips nu,
hoppas innerligt att dom är bra ;)


FAN. tänkte precis skriva att jag skulle dra mig till tv'n
Så kom jag på att konståknings EM började för redan en timme sedan.
Så nu ska jag dra och kika på det sista
(längtar inte bara lite nu tills vi ska dra och kika på VM :)

TJARÅ


Kommentarer
Postat av: Sara

GE MIG VM NUUUUUU :D

2008-01-25 @ 17:45:15
Postat av: Sooofia

Lovar att gossip girl är grymt! :)
Hooppas du har det toppenbäst i Åre nu gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback