tänkarn

Jag vet inte längre.

Fast en sak jag vet är att jag tänker alldeles för mycket.
Jag gör bara saker värre för mig själv.
Jag vill göra saker som jag egentligen inte vill för då blir jag en som jag inte vill bli, så därfär låter jag bli. 
Men eftersom jag inte gör dom sakerna går jag och grubblar på dom ist.
som sagt, jag tänker för mkt.

Jag har även blivit hur känslosam som helst.
Jag kan börja grina av vad som helst, en tanke.
och ja, det är rätt jobbigt eftersom jag tänker för mycket.
Så ni kan kanske själva räkna ut vad jag menar.


Och en sak som jag hatar är när högtalarna börjar låta typ "biipbiibipbiiiiip" som dom gör när man får sms eller någon ringer eller nå,
men när inget kommer.

ursäkta, jag måsta skriva av mig.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback