Paniken!

Nu vare länge sedan!

Sedan sist har jag hunnit gått å blivit galen. Vad fasiken ska jag göra med mitt liv egentligen?!

Vad ska jag bli?!
det är iaf dom ända tankarna som varit i mitt huvud denna vecka, eller ja, nästan iaf. 

Och inte hjälpte det med att Syven kom till klassen idag för att berätta att vi måste göra våra i-val inför trean.
Iofs har jag redan tillräckligt med poäng men faktiskt är detta ett perfekt tillfälle att läsa lite extra
eller?

men för att komma på vad "lite extra" ska va vill jag veta vad jag vill bli.
Så jag inte läser "lite extra" i onödan, eller iofs. Inget är ju onödigt men om man är less på skolan känns faktiskt vissa ämnen onödiga, som ja historia.
Vaffan ska jag veta om vad som hände för hundra år sedan?!
näe fyfan för historia.


Så hela dagen har jag gått och varit galen,
men jag kom fram till:
Varför inte förskollärare?
Svar: det är pissig lön.

Vad hände med drömmen om att bli en framgångsrik kvinna?
Ja inte fan kommer jag finna den kvinnan i en förskollärare.

Men faktiskt, jag tycker om barn.
Och ja faktiskt så tycker jag att jag har rätt bra hand om barn också.
Jag har varit tränare åt små barn i typ två år och har faktiskt fått rätt bra beröm av föräldrarna.
Och jag hoppas att dom menar det.

men som sagt, lönen..

Men ja, mitt upp i alla dessa beslut kan jag ju samtidigt säga,
Fotboll?????

Nog för nu, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback