konstig natt

konstigaste natten på länge
eller jag ska nog säga konstigaste drömmarna någonsin

det handlade allt från sex till att rymma från en resturang med stulna bacon..
nog för jag gillar bacon men är det inte liiiiite överdrivet att jag snor bacon?

och sex det gillar väl alla och jag har faktiskt inte träffat min pojkvän på väldigt länge
men imorgon åker jag dit! :D
som jag längtar!

image85

Nu sitter jag och äter frukost - varm oboy.
det har blivit lite av en dålig vana faktiskt,
men jag vaknar jämt med halsont och då tar jag en mugg oboy och det är faktiskt väldigt mättande.



Och nu har jag sett klart alla O.C avsnitt
har fortfarande inte lämnat in artikeln, fyskäms Carro!!

Men någon som rekomenderar någon film eller serie jag borde ladda hem?
tack och hej, leverpastej


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Och dina sexdrömmar innehöll förstås inte mig :(

2008-01-24 @ 17:13:31
Postat av: Anna

Om du inte sett I now pronounce you Chuck and Larry och Good Luck Chuck så borde du ladda ner dom filmerna. Skitroliga! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback