Konståkning

Det är faktiskt helt jävla otroligt att jag faktiskt ens tänkt tanken på att sluta med konståkningen.
Om jag hade gjort det hade det varit mitt största misstag någonsin.

Fast nu lutar det åt att jag ska sluta med något annnat, är jävligt sugen faktiskt.
Så kan jag amanda linn och frida börja gymma osv ist.

åter till konståkningen.
på söndag är det tävling, najs som fan!
i sundsvall är det och då jävlar ska jag och frida komma etta och tvåa (Y)

image83

Nu ska jag dra ett o.c avsnitt innan jag drar till skolan tror jag ;)

tjarå,
FREDRIK <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg! ♥

Postat av: En ARG Sara

HAAAAAALLÅÅÅÅÅ???????!!!! glömmer ni inte någon nu??? nä, nu är ja tametusan sur carro så nu tänker jag inte säga något positivt med din tanke om att sluta och att du inte gjorde det. Näe, nu är ja sur!! Utfrysning, det det kallas va?? Nä, här är ska talas med coach!!!!!!

2008-01-18 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback