Bra men jobbig dag

Dagen började tidigt. 06.00 ringde klockan, alldeles för tidigt med andra ord.
20 min senare var jag och mammsen påväg till sundsvall
det var ju konståkningstävling som stog på schemat!

som sagt, dagen har varit hård men bra.
Jag och Linn slutade på en första plats och Frida på en andra plats. 
Pallplatser gillar vi!

Amanda som första gången åkte i en a-grupp gjorde det kanon och slutade på en tionde plats.
Även Hanna och Felicia gjorde det bra, kommer tyvärr inte ihåg exakt vilken placering men.

image84
(mamma var dagens fotograf, stort misstag av mig. Jag ber om ursäkt ;))

Helt klart en lyckad dag brudar!

Och imorgon är det inte bara en ny vecka utan även ny period så nu jävlar blire inge slappt i skolan längre!
Men till helgen blir det iaf åre!!! <3<33<33<3<33<333

tjarå

Kommentarer
Postat av: Sooofia

Men grattis gumman! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback