åre

Här i åre är det en massa snö.
Riktigt härligt faktsikt.

Igår snöade det så man knappt kunde så himlen.

Fredrik är och jobbar nu så jag får sysselsätta mig själv sådär nu på dagen.
Tänkte vara duktig och gå ner å handla lite mjölk sedan.
Om jag hittar vill säga.
Fast till ica hittar jag, men det ligger ju mkt längre bort än konsum..

En kväll kom jag och mannen min på att vi ville ha godis.
Klockan var typ tio i nio.
Och Fredrik sa att affären stängde nio så det var bara att springa.
När vi hade sprungit till konsum så visade sig det att dom stängde ju klockan åtta.
Och jävlar vad vi fick springa fort för att hinna till Ica innan dom stängde.
Tog typ 6 min, åh jävlar vad jobbigt det var.

Jag och Fredrik kikade även på lite bilder sedan i somras och yran,
så jag tänkte bjuda på ett par (hoppas att inte fredrik dödar mig när han ser detta ;)

image86

image87

image88

Sista bilden är tagen efter att Fredrik ramlade i vattnet antar jag.
Fyfan vad jag trodde att han skulle dö då.
Fast lite roligt var det såhär i efterhand när man tänker efter :D

haha, aja
Tjarå!
Fredrik Ärlemar <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skada

2008-01-31 @ 08:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback