åre

Vistelsen i åre var helt kanoners!
fast ja, vissa stunder var ju inte lika bra som dom bästa.
fast dom behöver vi inte ta upp här tycker jag :)

och självklart glömde jag kameran hemma, och dan glömde såklart den också när han åkte upp..
så ni får nöja er med gamla bilder

i åre firades nyår, hur jävla kul som helst.
och halt vare ute också, blåmärket på knät är inte litet om jag säger så.
Vi festade natten lång hemma hos fredrik. Folk kom och gick, vi dansa och på tolvslaget vare skumpa och kyssar
kan det ens bli bättre?
skulle inte tro det :)

image80
bild sedan förra nyåret, Det är nyåret slog det gamla med hästlängder ;)

Men i åre har dom inte bara skidbackar, utan även en chokladfabrik.
Vi drog dit och satan, har aldrig käkat sådan god choklad.
En strut jag köpte var helt sinnesjuk god, vaniljtryffel doppad i vitchoklad, MUMS!
Dom tog slut fort.
Just nu tuggar jag i mig den sista av sorten lakritschokladkola, inte den heller så dum! :)

Så i åre firade ju jag och älskling 5 månader också :)
Så vi drog på badhuset. Hur mysigt som helst, fanns typ massa olika bubbelgrejer och typ massagetjoffs
så kunde man ju bada ute också, fy satan vad kallt det var.
efter det drog vi på broken och käkade lite mat och sedan väntade O.C och en massa godis popcorn och annat gott
en bra dag helt enkelt, som alla andra :)

image81
PUSS! <3

men nog för nu.
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback