Uppvisning

Nu är jag taggad till tusan för uppvisning.
Även fast jag har två tävlingar och kanske ett test innan...
Jag vill ha uppvisning NU.

High school musical on ice -tolkad av strands IF
Det kommer bli kanon!
har sett filmen tusen gånger nu och laddade precis hem låtarna.
Måste ju plugga in alla texter :)
"Get'cha Head in the Game" är inte den lättaste om jag ska vara ärlig..
Fast helt klart den bästa ;)

Men till helgen är det konståkningstävling i Leksand.
Spännande, hoppas på en pallplats, vet inte hur många det är i min grupp men.
Jag hade tänkt att alla plaseringar i år skulle bli på pallen.
Två tävlingar ifrån det nu :)

image94
KM -07






Och nu hoppas jag att det blir åre helgen v.8.
Saknar han väldigt mycket nu. <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: PÄSIK !

Världens underbaraste flicka på bilden :)

2008-02-09 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback