Tröttheten

Igår kom jag vid tio tiden hem med en vinst.
Var missnöjd med åket men faktiskt kan man inte vara annat än nöjd efter en första plats, haha.

Nyss var amanda sara felicia linn och frida här så vi knäppte kort till affishen som vi ska ha inför uppvisningen.
ojojoj, vilka omständiga brudar vi är.
Fick testa många olika posar innan dom blev riktigt bra..

Det var min början på mitt blogginlägg jag började med igår
innan etterna kom och invaderade datorsalen och behövde alla datorer..

så jag tänkte göra ett nytt försök idag men jag vet inte rikigt vad jag ska skriva.
Idrotten idag var så jävla rolig, vi hade dans.
Klara och jag var bäst (läs sämst)

Just nu försöker jag komma på när jag kan åka till åre,
och om jag inte har helt fel kan jag helgen v.10
hoppas innerligt att det inte är något jag har missat att skriva upp som jag måste göra då..
Saknar honom nu jag ju..

aja, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback