Projektarbete

Idag har skoldagen bestått av att kika på projektredovisning.
Var riktigt bra redovisningar :)

Jag trodde jag hade en bra idé, tycker iofs fortfarande att det är en bra idé
men jag blev väldigt inspererad av alla som redovisade idag.

Jag kom dels på att det vore himla roligt att få jobba med barn, jag älskar barn.
Men jag har ingen aning om vad jag skulle kunna göra.

Annars var det ett par som hade gjort insamling av kläder och sånt för fattiga i lettland, dom åkte även dit för att se med egna ögon hur dom hade det.
Dom samlade in flera ton kläder om jag inte minns fel. Dom gjorde något som verkligen betydde något.
Och det är något jag också skulle vilja göra.
fast ja. jag vill åka till afrika och arbeta med hiv-smittade barn, känns som om det är lite för stort som ett projektarbete men..

annars har jag ju en plan om att göra en årsbok som faktiskt också skulle vara väldigt rolig att göra och framförallt ha kvar när jag blir äldre :)

Så efter det fick jag sluta, ca 2 ½ timme tidigare än vad jag trodde.
Därför har jag suttit med affishen nu, blir faktiskt bara ännu mer onöjd ju mer jag håller på med den.
Men dom på konståkningen är nöjd så då får den bli så

image113

Sådär ser den ut.

Snart ska jag traska ner till ishallen för att göra program och sedan lära mina barn det och tillsist ska jag träna själv.
undeerbart! :D

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback