längta!

  • FREDRIK
  • åre v.10
  • uppvisning
  • Konståknings-VM
  • Åka med Fredrik och hans föräldrar till deras stuga
  • Stockholm med klassen
  • Min 18-årsdag

Det är de saker jag längtar efter mest just nu :)

Kollade precis på present till min älskade och jag tror jag har hittat vad jag ska köpa
hittade även en as fräsh tröja till mig själv jag tänkte beställa
helt kanoners, det ända jobbiga är ju pengarna.
Fattig som man är..
Men det löser sig, det göre alltid!

Snart ska jag åka på konståkningsträning.
Igår på träningen ramlade jag och det kändes nästan som att jag bröt axeln (och det vet ju jag hur det känns eftersom jag har gjort det så många gånger................)
men iaf, så idag har jag faktiskt lite ont!
det jag vill få fram är väl att även jag kan göra illa mig, även fast det väldigt sällan händer..
(peppar peppar ta i trä, visst är det så man ska säga?)

annars saknar jag min älskling hur mycket som helst!
Han är bäst i världen, <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback