Kåt?

Kollade på bilderna kiffe knäppte på oss på konståkningen till affishen, såklart blev det ju några ful bilder också.
Och jag tror seriöst att jag är kåt dygnet runt omedvetet

image96
Liksom varför har jag mina fingrar sådär?!

fyfan det är ju hemskt, och det är långt kvar till v.10........... ;)
hahha aja, skämt å sido :P

annars måste jag medge att amanda kan ju vara rätt häftig hon å
image97
yeah

och jag, ja jag är rätt bra på att se ut som en pojke faktiskt:
image98

Mycket bilder idag, men sånt är väl aldrig fel.

för övrigt fyller det lilla aset kiffe 18 imorgon så ja,
grattis i förskott as.

Nu ska jag käka popcorn, hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kåta jävel

2008-02-15 @ 17:11:54
Postat av: Sara

Hahah carro. :D ja gillar amanda bilden, alla kollar ju så avgudande på henne oxå. kult! skicka????!

2008-02-15 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback