Hår?

Just nu är jag väldigt less på mitt hår.
Jag har ingen frisyr längre, men jag vill spara nu
så det blir både tjockare och längre, därför vill jag inte klippa mig heller.
Någon som kanske har en idé om hur jag skulle kunna göra för att få det lite roligt iaf?

Vet inte hur jag vill göra med färgen heller, vill göra massa slingor i olika nyanser av brunt, så det blir lite liv i det hela.
Men jag vill inte göra det förens efter uppvisningen.

Snart ska jag till skolan, börjar klockan 1 idag :)
Har varit skönt med en sovmorgon,
men jag gruvar mig lite för eftermiddagen med all träning med Marie
Jag kommer träna test medans alla andra får träna uppvisning, inte coolt!

Snart bara 2 veckor kvar till åre! :D
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback