god morgon!

natten igår bestod av att prata med Fredrik.
Vi pratade, bestämde oss för att lägga på, började smsa, ringde upp varandra igen
vi pratade, tjaffsa lite, skärpte oss, bestämde oss för att lägga på, lade aldrig på, fortsatte prata
vi pratade, bestämde oss för att lägga på, och vi sov

jag tror att klockan var vid 4 när vi lade på sista gången
kändes som om jag kunde prata med han tills nu om det inte hade varit för jag var så förbannat trött
det tog inte många minutrar innan jag sov som en stock efter vi hade lagt på
och även fast vi tjaffsar och är envisa båda två finns det inget bättre än att få höra hans röst när man inte för känna hans närhet
<3 <3 <3


morgonen idag har bestått av pizza, cola och sex and the city
det låter som en morgon jag tror min bror skulle vara tacksam över att få, bakis som han borde vara
kanske inte delen med sex and the city, men själva pizzan och colan

fast personligen tycker ju jag att sex and the city har varit den bästa delen av denna morgon

men snart läre väl jag göra mig klar för ännu en söndag
jag hoppas på att få spendera denna söndag med fröken Sofia

image102
gammalt kort på oss från kvällen vi bestämde oss för att slagga på slaggberget
(hehehehhehe, alltid lika roligt)

ha en bra dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback