fettisdag

har inte ätit en endaste semla men fyfan vad jag har smockat i mig godis!
semlor är inte ens gott tycker jag, bara en massa jävla grädde.

snart är det konståkningsuppvisning
närmare bestämt torsdag v.11,
det kommer bli helt kanon bra!

image93
förra årets uppvsning

sedan i mars drar vi ju till göteborg och kikar på konståknings-vm
inte det heller fyskam faktiskt.
direkt när jag kommer hem ska jag åka med Fredrik och hans föräldrar till deras stuga.
mysigt!

frågan är när vi ska till stockholm med klassen?
jag kommer inte rikigt ihåg, har för mig att det är i april.

avsultar med ett heligt ( hehehee, fyndigt. det kommer från hans dvd: inget är heligt) citat av magnus betner:
det är ju aldrig kul att vara en jävla kuk men det är ju lite värre att vara en fitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback