bajstävling

gick rent ut sagt bajs idag på tävlingen.
har aldrig förr varit så opepp heller.
slutade på en andra plats vilket jag är förvånad över, trodde helt klart att jag skulle komma sist.

nu är det bara att ladda om till test och uppvisning, lovely!
eller ja, kanske inte test, men uppvisning.

är jäkligt nervös över testet faktiskt, vill inget hellre än att klara det.
Nog för att kommande år kommer innebära dåliga placeringar då men när jag tävlade i leksand kändes det faktiskt som att jag var i fel grupp.
var hur onöjd som helst och vann gruppen och hade 5 poäng mer än tvåan (det är normalt att vinna med 0,5 poäng)

annars är jag väldigt besviken på svenska folket,
hur kan man rösta på den dära jävla pizza låten men inte lasse lindh?!
jag blir alldeles tokig när jag tänker på peacan och hur bra han var då, så jäkla söt!
just därför tänker kvällen spenderas med lasse lindhs underbara låtar

image100
han är ju så jäkla söt!

om jag inte minns helt fel började han med låten du skär och avslutade med svenska hjärtan?
ah, det spelar ingen roll. Det var as bra!

men puss på min fredrik och lite puss på domarna idag som gav mig plus för mina flyskär :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback