½ år

Idag är det ½ år sedan jag och Fredrik blev tillsammans.
Kan inte säga annat än att det varit dom bästa månaderna i hela mitt liv.
När jag tänker att det är han, Fredrik Ärlemar som är min pojkvän kan jag fortfarande tänka att det är nästan för bra för att vara sant.
Han och jag, helt ofattbart.

Men så är det och jag är så tacksam som man bara kan bli!
Tack för allt älskling, jag hoppas på många fler månader tillsammans med dig!
Det är med dig som jag är den lyckligaste i världen

image92

Idag är det en såndär dag som jag bara måste tänka på allt vi gjort.
Jag kommer ihåg när vi badade hemma hos dig i fyra timmar,
och efteråt kysste du mig i erat kök.
Det är nog en sån grej jag aldrig kommer att glömma.
Och det finns hur många andra minnen till jag aldrig kommer glömma,
och jag ser verkligen fram emot att skapa fler minnen tillsammans med dig.

<3 <3 <3
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin bild på er!

Postat av: Fredrik

Du är verkligen det bästa som hänt mig. Och jag hoppas på en evigt brinnande kärlek, helt ofattbart vad jág är lycklig. Även om vi haft våra dåliga stunder så är det småpotatis jämfört med kärleken jag har till dig.

2008-02-03 @ 18:53:49
Postat av: Sooofia

Åhh, guuud så fiiint! :) GRattis!

2008-02-04 @ 18:23:12
URL: http://so0fy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback