Rubrik:

Nu ligger jag efter i två serier, gossip girl och julkaländern.
Men gossip girl tänkte jag kolla på så fort skivan jag håller på att bränna blir klar.
Julkaländern känns inte lika viktig och bra så den kan jag kolla på när jag får tid, vilket jag nog aldrig kommer få.

Men det är ju lite av en tradition att kolla på julkaländern. Förr förra året var det en riktigt bra en, Lasse Majas detektivbyrå. Det mina vänner var grejer! jag hoppas ni såg den.

annars är det ju fest på lördag, jag har ingen vidare koll på vilka som kommer men jag har koll på vilka jag har bjudit så det kommer vara lisor. Men om du vill komma är det bara att fråga, jag kan vara rätt snäll ibland faktiskt. 

nu tänker jag tipsa som den godaste chokladen genom tiderna och det är inte chokladen i min chokladkaländer, för den smakar bara socker. Utan det är Marabou Premium, dark inside, milk outside. Den perfekta blandningen med andra ord!

(jag hatar rubriker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback