Jul, jul och åter jul

Min mamma älskar julen, hon pyntar hela lägenheten före första andvent och vill helst sätta upp granen samtidigt.
Iår vill hon ju ha en vit gran, men hon hittar ju ingen fin, ack så besviken hon är min stackars mor.

Iaf, när hon håller på att julpyntar så kör hon såklart julskivorna på högsta volym, så nu är det riktig julkänsla här hemma. Inte för att mamma är hemma nu och lyssnar på julmusik, utan nu är det jag som gör det.

Varje år på konståkningen har ju vi en juluppvisning och det är alltid lika svårt att hitta någon bra musik,
kriterierna är att den måste vara bra och aldrig använd förut, så ja, det är rätt svårt.

Därför får man ladda hem varenda julskiva man kan hitta och därför tänker jag nu utse Amy Diamonds julskiva; en helt ny jul till årets julskiva.
Hon har lyckats göra den sjukt dåliga jullåten "mer jul" till en riktigt bra låt, ja för att vara en jullåt!

Men jag hoppas ni kommer och kollar, det är den 13e, tid vet jag icke, det kan jag återkomma med


förra året åkte jag solo och jag var lucia, ack så vacker jag var.
ni som inte var där missade något!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

du ar sa fin, jag saknar dej, vill pa din fest, bajs mej som akte bort, du ar ju min fittrov!

2008-12-05 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback