Inge bloggande!

På sista tiden har jag varit sääämst på att blogga.
Jag har faktiskt inte haft någon tid alls. Har faktiskt påbörjat några inlägg men blivit avbruten och ha måsta rusat iväg.
Men detta ska jag lyckas med.


Jag har ju blivit utmanad av två personer att göra någon jäkla lista, men jag har faktiskt inte tid med att göra den nu för om några timmar åker jag till arlanda för att ta flyget till EGYPTEN!!
Därför känner jag faktiskt ingen ro till att göra någon lista, förlåt.


Men därför kommer även de kommande 3 veckorna vara ganska blogg fria.
Men den 11 januari kommer jag hem då jag förmodligen kommer kunna lägga upp ascoola undetvattensbilder som jag tänker ta med min nya kamera som jag fick av min kära far :)



NU ska jag packa



älskling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vill vi se bilder! :D

2009-01-13 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback