trött less och hungrig

inte alls glad för tillfället.
jag är kanske trött och less pga jag är hungrig, vem vet.
Kanske får reda på det efter jag har ätit..


Men jag har varit i stan, köpte brevpapper, hårfärg, mascara och hårnålar.
Jag har världens fulaste utväxt, alldeles grå. En ny mascara har jag behövt i jag vet inte hur många månader. Men jag är alldeles för snål för att köpa smink. Det är dyrt och litet. Men jag passade på när den kostade bara 70 kr. Sedan är alla hårnålar slut, fast nu har jag som sagt köpt nya.


annars blev jag otroligt shoppingsugen, hittade en as snygg oversize skjorta på gina, 124 kr. även en brun cardigan som jag skulle behöva. fast snål som jag är snor jag morsans när jag behöver en. hittade ju även ett par fräna skor på sportaffären joseph jobbar på, den i fyren alltså. kommer aldrig ihåg vad den heter.
kliar skapligt mkt i fingrarna, speciellt när jag vet att jag har några tusen på kontot...





men nu ska jag äntligen få lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback