Tatuering

Nu är ju sommaren slut och min tatuering kommer återigen inte synas.
Jag valde ju stället mest för jag tycker det är sjukt snyggt just där.
Men även för att jag lätt skulle kunna dölja den, jag vill inte precis att jag inte ska kunna få mitt drömjobb pga en tatuering..

Vad mitt drömjobb är är en annan femma, just nu är det förskollärare!

men åter till tatueringen.
Jag har ju faktiskt den snyggaste tatueringen, tycker jag då.
Fast det är ju klart jag tycker, annars hade jag ju inte gjort den!

Därför tänker jag lägga ut en bild på den precis NU:


och nu kom jag ju även på att jag har typ inga bilder på den!
detta är den bästa jag har när den är klar.
INTE BRA


Jag vill ha ett snyggt kort på mig och min tatuering.
Kiffe och jag prata om det förr ju. hmm.
Får se till att knäppa något i studion nu när skolan börjar!


Kommentarer
Postat av: victoria

den var cool !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback