Skolan nästa!

Nu har jag varit i stan med far min och köpt block till skolan.


Nu är jag redo!

Dom rosa blocken har mamma köpt.
Jag förstår inte vad det är med henne och rosa,
hon vill nog att jag fortfarande ska vara hennes lilla prinsessa.
Men tji fick hon! snart är jag 18 och jag kommer fira jul långt borta :D

men åter till skolgrejerna.
bilden visar ju inte färgerna så bra, som vanligt.
mapparna är i verkligheten mörklila, på bilden ser dom lite blå ut tycker jag.

Men jag blev lite lurad, det var fem block som var inplastad och jag trodde ju att alla såg likadan ut. Jag trodde alltså att alla fem skulle vara svarta. Det stod ju inget annat? men icke sa nicke. Två var svarta och tre var vita. Så då blev jag lite less.

Nu fattas bara en snygg ryggsäck
Jag är less på alla axelväskor nu.
Få så jävla ont i ryggen när man har mycket saker i väskan och måste gå från skolan till stan för att ta bussen hem.
Mycket skönare med en väska som kan fördela vikten jämt på båda axlarna.
Grejen är bara att det är så jävla svårt att hitta en snygg ryggsäck.
Sedan är det så drygt för det kostar massa pengar.
Varför kan inte allt bara vara gratis?!


en quiksilver väska jag skulle kunna tänka mig att ha. 400 kr.
men helst skulle jag vilja ha en ännu snyggare, men som sagt: det är svårt att hitta.
Och jag orkar inte leta när jag vet att jag inte kommer orka lägga ut pengar på en..






Men nu var det mycket skola, men faktiskt jag längtar liiiiiite.
men det är kul att träffa alla och jag längtar tills jag kommer igång med mitt projektarbete.
Jag ska göra en "yearbook". Jag är dock rädd att jag har för höga förväntningar och att jag kommer bli besviken på resultatet.
Men det är faktiskt mycke roligare att gå i skolan än att jobba, iaf än att jobba på fyrklövern.



hejdå kära ni

Kommentarer
Postat av: Anita

Gaaah! Guud vad skönt det är att ha tagit studenten och slippa tänka på sånt där! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback