Skola och rutiner

imorgon börjar skolan. och för första gången på väldigt många år längtar jag.
har insett nu att det är så mkt roligare att gå i skolan än att jobba..
Med skolan kommer ju även alla rutiner. Kliva upp i tid, lägga sig i tid, plugg osv.
Det ska bli skönt, kanske inte att kliva upp tidigt med allt annat.

Sedan iår väntar mkt nya och spännande saker, framförallt projektarbetet!
är rätt säker på att jag ska göra en "yearbook". Ska bli spännande att se om jag klarar det lika bra som jag vill.

sommaren? den orkar jag inte summera men den blev som jag förutspådde; sämsta sommaren hittills.
Jag har jobbat för det mesta, men jag hade lite tur och var ledig rätt mkt när det var som finast väder.


hur ska detta år gå utan min angelica?

godnatt

Kommentarer
Postat av: Angie

saknar dej så jävla mkt, ingen kommer kunna ta din plats fittröv, har försökt kommentera men min data cp: upp sig igår, ville bara säga att jag längtar tills juni då jag får se dej igen<3

2008-08-26 @ 05:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback