Sigge Hill

Igår efter träningen drog jag hem tog en snabb dusch.
Jag ljuger inte när jag säger att det inte tog mer än 90 sekunder.

Efter det klädde jag på mig, hoppade in i bilen och sminkade mig.
Inne i stan mötte jag upp pappa för vi skulle på Sigge Hill.

Innerst inne hade jag ju hoppats på att Winnerbäck skulle komma
men det skulle ju vara lite för bra för att vara sant.
Men det kom två andra artister, kalla mig okunnig men har ingen aning om vilka dom var
men dom kunde väl sin sak dom med.

Det som är roligast när man är nykter är att se alla som inte kan dansa.
Roligast är tanterna som bara svänger en massa med håret
Fast dom där otroligt långa killarna som kanske fått i sig en öl för mycket som står och diggar med huvudet i helt fel takt är också rätt roliga.



annars var det jävligt kul faktiskt
träffade massa folk jag inte hade sett på länge :)

nu är jag förjävla trött men måste gå och jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback