Shopping i Hudiksvall

att shoppa i hudik suger ju ganska mycket som de flesta vet.
men, om man öppnar ögonen, inte kollar på samma ställen jämt osv så finns det faktiskt saker.
Typ skor. Jag tycker att skoaffärena suger, men det kan ju finnas skor för det.
Jag tycker dom har mycket snyggare och bättre skor på sportaffärerna. Kanske inte om man letar ett par högklackade stövlar men om man letar en vanlig vardagssko.
 

Sedan finns ju dom som åker till typ stockholm, sundsvall och gävle för det är så mycket bättre där,
men ändå shoppar dom på samma affärer som finns här, typ gina tricot, och ofta finns alltså samma grejer hemma.
men åh vad mycket bättre det är där borta.
klart det kan finnas andra kläder även fast det är samma kedja men jag vet att när jag är någon annanstans passar jag på att gå i affärer som inte finns i hudik.

Fast när jag var i Oslo handlade jag faktiskt massa kläder från carlings, och det finns ju här också. och nu har ju självklart folk lika kläder som mig ändå. bara att carlingsaffären jag handlade ifrån var det halvapriset på allt. så även om jag handlade i norge fick jag det mycket billigare än er! Mohahahha.
Och nej det var inte för det var "gamla" kläder, en tröja jag köpte hade kommit in samma dag och den var det halva priset på.




om 6 dagar pussas och kramas vi igen! <3

Nu ska jag till farmor och farfar å städa, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback