oväder

vilket jävla oväder det är
när jag vaknade imorse var det ju ganska fint. sedan satte jag mig vid tv'n och kollade på OS och märkte hur mörkt det blev i rummet, eftersom jag satt och målade mina naglar (jag vet helt troligt, första gången på jag vet inte hur länge, jag filade dom t.o.m så nu har jag inga häxnaglar!) så måsta jag tända lampan för att se något.
sedan börjar det åska å greja, och sedan börja regnet vräääka ner.
så tjopp så slutade tv'n funka.. eller boxern hakade upp sig så då blev det inge mer OS för min del.
måste säga att Bolt har varit den som imponerat mest detta os, nog för jag inte har kollat så mkt men han fick min uppmärksamhet snabbt!

bäst var loppet där han bara häver ut armarna och slår sig på bröstet innan han ens kommit i mål, han slutar typ att springa, så överlägsen är han.

Nog om OS. Nu hoppas jag mest på att det blir bätte väder ikväll för då är det hårdträning!
Först 60 min konståkning och efter det ska vi springa en mil på skymningsloppet! PEPP!

när det är sånthär väder får jag lust att köpa ett par fräna gummistövlar
finns inget jag hatar mer än att gå runt med blöta skor och strumpor..

och detta väder är som skapat för att jag ska lägga mig och läsa i cirkelns mitt. kanon bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback