Mat

Kom precis hem från träning
eller ja, typ en halvtimme sedan men iaf.

Jag vet ju att det är viktigt att äta efter träning, och jag har för mig att det är proteiner man ska käka?
Och det är det väll i ägg? därför brukar jag jämt göra mig en omelett efter träningen, så det sitter jag och äter nu.
Men jag måsta ta lite njutångerslimpa också eftersom det fanns!
Mumma! :D

Men hm, vad är det egentligen som är bra att äta innan träning?
Har ju varit på tusen olika sånna där äta grejer med fotbollen och sånt.
Eftersom det är just så viktigt att äta både före och efter träning.

Men jag kan aldrig hålla reda på alla dessa protoiner och kolhydrater hit och dit.
Även om någon säger att man ska äta ja, t.ex. protoiner efter träning har jag inte en aning om vad det finns det i.
Jo ägg då men vad mer?


aja, nog snackat om mat.
påvägen hem från träningen hämtade vi upp en på pappas jobbs barn för han hade ingen skjuts hem.
Hans pappa hade ju sagt att  han satt med i bilen så när jag och pappa kom blev han livrädd såg det ut som, haha :p
han skulle börja sexan men tyckte skolan var tråkig.
Och man såg redan nu att han kommer nog få lätt att skaffa flickor.
Eller om man redan hade det? jag vet inte om han var flickintressera, är killar det i sexan nuförtiden?
aja, ni förstår.


men nuså, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback