Less en fredag kväll

Det är rätt drygt att inte vara 18 ja.
ingen har hemmafest, iaf ingen som bjuder mig. och alla går ut hela tiden.
det suger att gå ut när man inte är 18, tycker jag då. man kan aldrig vara säker på att man kommer in, hur kul är det att få åka hem då alla går ut?
Funderar därför på om jag ska kapa allt festande tills jag fyller 18.
Det enda jag kan gå på är gfester med en massa 92or, wiho. iofs är ju dom gratis iår för mig.
men när "alla" (känns inte som om så många treor kommer gå på gfesten iår) jag känner är inne vid baren dricker jag vatten med 92or, kanske inte så lockande.
tänk om angelica vore hemma, då hade vi kunnat varit 17 tsm.

Men nu är det ju typ "bara" 3 månader kvar.
hoppas det går snabbt!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart det går snabbt :) Jag tkr ändå att de är tråkigt på krogen.. Du ochjag och 92:orna kan hänga G-fest ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback