konståkningsträning

Snart ska jag dra på konståkningsträning.
Vi ska köra kondition och styrka i sanden på maln, tror jag.

Kommer bli riktigt jobbigt tror jag.
Speciellt eftersom jag endast har ätit en massa i helgen och inte sprungit en endaste gång.
I Söndags var vi värst.
Vi började med att åka till fredrik morbror, där blev det pizza
Sedan åkte vi till hans mormor och morfar, där blev det nybakta bullar
Efter det var det hans farmor och farfar, då var det blåbärskaka
Sedan åkte vi hem och köpte godis..
onyttigt men sjukt gott.


Men mest ser jag fram emot isen.
Första träningen är den 18 augusti :D
därför bjuder jag på lite konståkningsbilder


jag och frida på någon tävling, vet dock inte vilken :P


jag KM -07. älskar dräkten


uppvisning -08


nu ropar mamma att det är mat
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback