Konståkning

Idag var det iaf hårdträning på konståkningen. Underbart att vara igång på riktigt nu.
Det blev massa bas steg, tänkte rabbla upp några men sedan kom jag på att mina få läsare nog inte har en aning om vad jag pratar om då, så jag låter bli.
Men sjukt roligt som sagt. Det var riktigt ovant att hoppa, var lite rädd i början och det märktes :p
Vi tränade i 1 timme och 20 min och när det hade gått en timme kan jag lova att jag hade ont i varenda muskel.
Frågan är vilken muskel man inte kommer ha träningsvärk i imorgon.
Jag fick sendrag baksida lår och det känns nästan som att jag kommer få träningsvärk under fötterna.
Förutom det fick jag faktiskt inte så ont i fötterna. Nog om det.
Eller måste bara säga att det var kanon kul att träffa barnen igen!

Annars var det även en rätt jobbig dag på jobbet också, en man kort och en tjatig mariola kan aldrig sluta väl.
Men det gick väll det också, jag jobbade ju bara i 4 timmar satt :)
Imorgon är jag ledig och jag vet faktiskt inte hur jag ska spendera denna dag, kanske åker till farmor och farfar och hoppas på hallonkaka.
Men på kvällen är det ju konståkningsträning :D

Nu ska jag sluta tråka ut er, jag är så förbaskat trött också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback