Jävla hår

Nu har jag färgat min utväxt.
och det blev fan inge bättre.
Fan vad besviken jag är nu.

Men jag får kanske skylla mig själv när jag aldrig kommer ihåg märket jag köper.
Fast det är svårt när jag jämt gör på olika sätt.
Ibland gör jag slingor, ibland gör jag allt.
Sist tog ju fredriks mamma färg från hennes salong.
Jag borde ju egentligen ha ringt till henne ist, så nöjd jag blev då har jag aldrig varit med min hårfärg tror jag.


nu är jag bara less på mitt hår.
skulle vara jävligt skönt att slippa färga utväxt och ha naturligt.
Men hur kul är det när man har råttfärgat/grått?...
Jag vet fan inte ens vad jag har för färg, har haft så många olika frisyrer och färger så jag vet faktiskt inte.
Men grått hoppas jag att det inte är..




eller ska man satsa på svart igen?


eller ska jag satsa på kort frisyr igen med olika färger tro?



men ne, jag vill ha som hon på bilden.
långt lockigt hår som inte är perfekt.
jag är så jävla sugen på att permanenta mig.
men orka lägga ut typ tusen spänn när chansen att jag blir nöjd är typ as liten.

ska jag försöka fixa fram min naturliga färg så jag slipper all denna färgning och kanske satsa på att permanenta mig när jag fått till färgen och håret inte är slitet?


BLÄ för utväxter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback