Is på söndag!

Det är ändrat och det är förhoppnigsvis is redan på söndag!
Som jag längtar!



typ sådär cpglad blir jag av det ;) (bild sedan VM i göteborg)




Idag har jag jobbat. är så otroligt trött på att jobba nu.
Men imorgon är jag äntligen ledig och veckan efter det jobbar jag bara två dagar :)

Så frågan är vad jag ska göra på min lediga dag.
Jag vill klä på mig riktiga kläder. Jeans, en snygg tischa och fixa håret.
Känner mig så ofräsch på jobbet, luktar fritös och har både senap och ketchup fulla armarna.

Men nu när jag sprang och öppna dörren för den andra killen som försökte sälja lite fisk såg jag att mamma hade köpt njutångerslimpa! Världens godaste bröd, älskar lukten av det.
Så nu ska jag ta mig två mackor, ett glas mjölk och sedan slänga mig i soffan för att läsa i cirkelns mitt.
MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback