Första skoldagen

idag var som sagt första skoldagen, gjorde ungefär lika mkt som förväntat; ingenting.
Men imorgon är det redovisning. Ett grupparbete som inte blev klart förra året. Jag jobbade självklart med angelica som numera bor i USA och Veronica som är i Bulgarien.
Men lika bra att få det överstökat, därför ska jag redovisa imorgon.

Annars kommer det vara en lugn vecka och vi kommer mest prata, planera mediedag osv.
Men nästa vecka börjar allvarlet.
Mitt schema är rätt så bra, börjar 12.00 på måndag, och på tisdagar har jag en lektion, som det ser ut nu.
Jag slutar tidigt varje dag förutom torsdag och fredag, såklart.

Men det är bra, mycket tid för projektarbetet som jag ska göra bra, så är det bara.




Men blev skapligt less idag efter skolan då jag gick för att ta ut pengar för att kunna köpa skor. Självklart hade jag inte fått lönen. Jag åker hem, går in på min internetbank och vips så var lönen där. Typiskt.


Nu ska jag ordna med alla papper.
adios

Kommentarer
Postat av: Sofia

surt med lönen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback