Brev från staterna

idag när jag kom hem från jobbet sprang jag till brevlådan och hittade ett brev till mig!
ett handskrivet fint litet brev från min käraste angelica!
riktigt roligt!

det var inte bara ett brev, jag fick nämligen även ett par otroligt fina trosor från Victorias secret
har inte riktigt bestämt mig om jag ska lägga in en bild på dom på bloggen eller inte.
för som sagt, dom är otroligt fina. kanske lite för fina för att visas här^^


så nu måste jag köpa fint brevpapper imorgon och något fyndigt att lägga i brevet
sedan blir det att skriva brev!


Men nu ska jag hoppa in i duschen

Kommentarer
Postat av: Sofia

KLART DU MÅSTE VISA!! :D haha, vore ju roligt det!

Postat av: Angie

klart du ska vis upp vad jag gett dej baby

2008-08-06 @ 04:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback