bloggtorka

har ju inget att skriva om i bloggen när jag bara går i skolan, tränar å jobbar.

men i helgen kommer jag inte skriva många rader heller för imorgon kommer nämligen min gofis hem
och dom ynka tre dagarna han ska vara hemma tänker jag spendera med honom, och inte med någon dator!
iofs ska jag träna också, men skolan kapar jag imorgon. Sorry Kjell!

men vi på jobbet har ju fått för oss att vara nyttiga och jag är ledsen att berätta att idag syndade jag.
det var på elvis och man fick en gratis neger/chokladboll och en cola om man lämnade in en blankett,
och vem kan motstå gratis fika?! inte jag iaf.
men för att jag inte skulle få så dåligt samvete gav jag den till Kiffe och smakade av honom, då kändes det mycket bättre.
men jag erkänner och jag förtjänar ett straff.

men det straffet få bli en annan gång, för nu ska jag se på film! :å


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback