Bilar

Jag fyller ju snart 18 vilket innebär att jag får ta körkort.
Men jag har inte orkat tagit tag i det än, har inte ens gått den jävla kursen man måste gå för att få övningsköra.
Och nu har jag kommit på att jag kommer ju få gå den med ett gäng 91or, om inte 92or.

fast jag har övningskört lite i smyg. men jag suuuger totalt. helt värdelöst.


men pappa har tänkt att köpa en bil till mig eftersom han hade två bilar och massa grejer.
så nu försöker han få mig att kolla på bilar.
men jag kan ju INGENTING om bilar. därför är det är det as tråkigt att leta.
jag kollar ju på utseendet bara. och när jag väl hittar en snygg är den dålig säger pappa..
uscha.

men papppa har ju köpt en skoda till sig själv nu och jag har därför också börjat kolla på lite skoda.
och skulle ju lätt kunna tänka mig en sånhär:



den har allt jag kräver, den har fyra dörrar och är gul.
dock kräver jag inte att den ska vara gul det är bara ett plus, men fyra dörrar ska den ha.

är så less på mammas bmw, den har bara två dörrar. måste hoppa ur och in hela tiden. as drygt.

men åter till bilen, jag tror inte att jag kan kräva en såndär fin bil. men man kan ju drömma, eller hur? ;D
men jag vill att bilen ska vara liten och billig. billig försökring och den ska dra lite bensin.


men en sak är säker, när jag är vuxen och har en fet inkomst ska jag ha en jeep.
en stor fet jävla jeep, en svart med tonade rutor.
den ska vara svindyr och både skatten och försökringen ska vara asdyr. och dricka bensin som en kamel ska den göra.
Nejdå, men jag vill faktiskt ha en stor bil när jag är vuxen. typ en sådan som seths familj har i O.C, nivet? :)
(jag har ingen aning om vad det är för modell så jag kan ju tyvärr inte leta reda på någon på google, som sagt; jag kan ingenting om bilar)



annars har jag och betti varit hurtiga. vi gick typ en mil idag! :D
sedan har jag pratat med min goa angelica, som jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Liau

jag suger också på att övningsköra ;S

Postat av: Sannaaaaaaa

Bli medlem, och du kan få presentkort på Smink. : ) Gratiis. Bli medlem. : )



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=40305

2008-08-12 @ 11:10:10
URL: http://sanna15.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahahaa! Skön du är stumpan =P

2008-08-12 @ 11:13:06
URL: http://so0fy.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ HA BIIIL! :P

2008-08-12 @ 12:55:14
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback